Foreningen

Den 27. marts 2008 blev der afholdt stiftende generalforsamling til dannelse af foreningen www.branderocker.dk.

Det er foreningens formål at medvirke til at skabe gode muligheder for unge musikinteresserede til at dyrke deres interesse, med udgangspunkt i fællesskabet og det sociale liv i sunde musikmiljøer.

Samt at støtte initiativer til gavn for børn og unge, i idræt og kulturlivet. Alle, der kan tilslutte sig foreningens formål samt besidder interesse for rytmisk musik, kan blive medlemmer.

Personligt medlemskab: 200,- kr. inkl. moms pr. år.
Du får herved 50,- kr. i rabat på samtlige indendørs arrangementer i RemisenBrande. Nyhedsbreve med mulighed for at reservere/købe billet før øvrige.

Virksomhedsmedlemskab: 1.200 kr. eks. moms pr. år.
Virksomheden får herved:
– 2 stk. billetter til koncert med efterfølgende buffet med fri bar.
– 2 personer får 50 kr. rabat til samtlige indendørs arrangementer i RemisenBrande.
– Firmalogo på foreningens hjemmeside med link til egen hjemmeside.
– Nyhedsmail med oplysning om kommende arr. dermed mulighed for at reservere billetter.
– Deltagelse ved generalforsamlingen for 2 personer.

Vedtægter
Skulle du være interesseret i at læse foreningens vedtægter, kan du downloade en pdf her.

Formand: Michael Lund Hansen
Kasserer: Jørgen Haahr